Način plaćanja

Proizvode koje ste poručili i želite da ih kupite putem veb-sajta možete platiti na tekući račun Slobonuma, po instrukcijama na predračunu (br. tekućeg računa i poziv na broj) ili pouzećem. Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa računa prilikom preuzimanja pošiljke i može se izvršiti samo u gotovinom na ruke kurira koji Vam je doneo Vašu narudžbinu.

Troškovi dostave

Troškove dostave snosi kupac ukoliko je vrednost poručene robe do 2000,00 dinara, a preko navedenog iznosa troškove kurirske službe snosi Slobonum d.o.o Arilje.

Praćenje statusa narudžbenice

Ukoliko želite da pratite Vašu narudžbinu (paket) možete nas kontaktirati radi izdavanja broja pošiljke, koji je potreban za praćenje njenog statusa. Tel:031/3893-007(troškove poziva snosi pozivalac)

Vreme dostave pošiljke

Od trenutka evidentiranja, odnosno prijema, Vaše narudžbenice na e-mail potrebno je 1-2 radna dana da Vaša pošiljka bude uručena. U to vreme spada priprema Vaše pošiljke +1 dan koliko je potrebno kurirskoj službi da uruči proizvod. Vaša pošiljka će vam biti dostavljena putem kurira na adresu koju ste naveli za isporuku, i to u periodu izmedju 8h-15h. Iz tog razloga Vas molimo da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

Dužnost kurira je da pokuša da svaku pošiljku uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da Vas kurir pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke, ukoliko Vas ne zatekne na adresi koju ste naveli za isporuku. Ukoliko ni tada ne bude mogla da se izvrši isporuka, pošiljka se vraća nama. Po prijemu pošiljke, naša je obaveza da Vas kontaktiramo kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili o ponovnom slanju.

Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je vizuelno pregledati paket kako bi se uverili da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko je transportna kutija (vreća) značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, potrebno je da odbijete prijem pošiljke i da nas odmah obavestite o tome. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja možete slobodno preuzeti pošiljku i potpisati kuriru dostavnicu i platiti robu.

Povraćaj robe

Potrošač, kako je definisan po Zakonu o zaštiti potrošača ("fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhu koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti."), ima pravo na jednostrani raskid ugovora o kupovini robe koju je kupio putem veb-sajta u roku od 14 dana od zaključenja ugovora, bez navođenja razloga zbog kojih raskida ugovor. Potrošač, u smislu Zakona o zaštiti potrošača, ukoliko želi da raskine ugovor o kupovini robe koji je zaključen putem veb-sajta to može učiniti na jedan od sledećih načina:

  • 1. Slanjem obrasca o jednostranom raskidu ogovora ili slanjem izjave koju sam formuliše na e-mail office@pamuk.co.rs ili na adresu Slobonuma, najkasnije u roku od 14 dana od kada je on ili treće lice, koje je odredio za primaoca, primio robu.
  • 2. Povraćejem računa i robe koja mora biti u orginalnom pakovanju i koja mora imati etikete, u roku od 14 dana od dana kada je primili robu.
  • U slućaju raskida ugovora slanjem obrasca ili izjave koju sam formulše potrošač je dužnan da pošalje račun i kupljenu robu sa etiketama u roku od 14 dana od dana slanja obrasca ili izjave. Izjava o jednostranom raskidu ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Slobonumu. U slučaju raskida ugovora potrošač snosi troškove vraćanja robe Slobonumu, dok je Slobonum dužan da mu vrati novac u roku od 30 dana od dana prijema robe.

    Proizvođači
    ne